identitate vizuala
Pentru companiile nou infiintate sau cele ce doresc sa-si schimbe radical imaginea, oferim prin acest serviciu axul central in jurul careia se dezvolta imaginea unei afaceri sau a unei asociatii.
Servicii incluse:
- logo design
- schema de culori
- fonturi
- recomandari de utilizare
Concept vizual
Fie ca este vorba de un pliant, o pagina web, o carte de vizita, o mapa de prezentare, o pagina Facebook sau toate acestea la un loc, un concept vizual nou, interesant si unic ajuta la o transmitere si o receptionare mai buna comunicarii vizuale dorite.
Web & print
Pornind de la identitate vizuala si ideea sau conceptul comunicarii dorite munca de creatie web si print defineste da contur si detaliu produsului finit ce urmeaza a fi lansat pe aceste doua medii.
Servicii incluse:
- design web
- design grafic
- DTP
- recomandari de utilizare
Copywriting
Un slogan sau o fraza cheie, tagline cum spun americanii, este o extensie esentiala a brandului Dvs ce presupune o comunicare directa, verbala, ce rezoneaza direct cu audienta.
Serviciul nostru de copywriting va poate ajuta in a crea un astfel de slogan sau a rafina unul existent bazandu-ne pe studii aprofundate de semiotica si o experienta bogata in advertising. De asemenea scriem sau editam continut nou pentru publicatii online si offline.
Fotografie
Fotografiile sunt esentiale in mediul online actual, fie ca sunt integrate in design ajutand la constructia unui concept vizual sau a punerii acestuia in context, fie ca au rol de prezentare a unui produs, locatii sau persoane.
Pentru a intampina aceste cerinte oferim servicii fotografice complete prin partenerii nostri exclusivi dar si achizitie, selectie si editare fotografie stock.
Video art
Pentru ca vitezele de conectare la internet sunt ametitoare si broadbandul s-a generalizat, ne-am propus sa dezvoltam ideea de a folosi mediul video in designul web.
Nu e vorba doar de streaming ci de realizarea unor elemente de design folosind imagini in miscare si tehnici precum video background, animatii flash, stop motion animation...
Arhitectura web
Un plan bun este o conditie necesara a unui proiect web de succes. Arhitectura web ia in considerare criterii tehnice, estetice si functionale si le imbina cu cerintele specifice proiectului astfel incat relatia dintre structura informatiei, uzabilitate, estetica si scopul proiectului sa fie optima.
HTML si CSS
HTML 5, CSS3, WEB 2.0, XML, Javascript, Jquery... Pentru cei ce nu stiu HTML inseamna structura si layout, CSS inseamna stil si design, WEB 2.0 inseamna dinamica, standardizare si participare, XML inseamna portabilitate si scalabilitate a datelor si continutului, Javascript si Jquery inseamna interactivitate si efecte vizuale.
Integrare CMS
Aproape toti clientii nostri isi doresc un control complet si imediat asupra continutului site-ului lor, motiv pentru care toate site-urile pe care le realizam integreaza un sistem de management al continutului, CMS.
CMS-ul pe care ne place sa-l integram este Wordpress pentru ca in aproape 10 ani de la aparitie ne-a convins cu simplitatea in folosinta, stabilitatea si complexitatea functiilor oferite. Avem insa experienta si cu Joomla, Typo3 si Drupal
Aplicatii web
Realizam sau doar integram si customizam aplicatii web specifice unor domenii foarte variate de la comert electronic, intranet, project management pana la managementul resurselor umane si imobiliare. Avem experienta atat cu aplicatiile open-source cat si cu cele comerciale incercand sa oferim clientului solutii potrivite cerintelor si bugetului sau.
Marketing Social Media
Ne putem ocupa de pagina ta social media de la customizarea si designul paginilor de Facebook, Twitter sau Google Plus, pana la generare de continut si extinderea retelei de prieteni.
Retelele sociale ofera un tip de comunicare directa si o mai buna selectie a publicului tinta mai potrivite anumitor tipuri de business decat un site web.
SEO & Adwords
Rareori oferim separat servicii SEO - optimizare pentru motoarele de cautare - deoarece credem sincer ca optimizarea pentru motoarele de cautare trebuie gandita si facuta odata cu site-ul, trebuie sa faca parte din strategia de comunicare.
In acest sens oferim atat consultanta in alegerea cuvintelor cheie dar si evaluari realiste ale ratei de succes si eficientei optimizarii.
Asistam clientii cu mai putina experienta la managementul campaniilor Google Adwords
Audit de brand
Un proces de rebranding sau redesign trebuie sa porneasca de la o analiza a brandului vechi. Este esential sa se cunoasca punctele slabe dar si cele tari, beneficiile si succesul obtinute de un brand inainte de a se incerca imbunatatirea acestuia.
Un audit de brand analizeaza toate acestea dupa o metodologie testata si produce rapoarte detaliate si recomandari utile pentru scenariile propuse.
Strategie de comunicare
O comunicare excelenta necesita o strategie coerenta, un plan de actiune bine pus la punct. O strategie de comunicare trebuie sa atinga urmatoarele subiecte: obiective, audienta, mesaje, unelte, activitati, resurse, agenda, evaluari si amendamente.
Pornim de la premisa ca o buna comunicare incepe prin a asculta si a intelege un public ce percepe mesajul prin filtre diferite.
Audit web
Auditul unui site web analizeaza in primul rand succesul unui site dar si posibilitatile de dezvoltare viitoare.
Analizand criterii precum traficul site-ului si structura audientei, impactul vizual, rata de atingere a scopului, structura, accesibilitate si interactivitate, continut, viziunea globala si de marketing, un audit trebuie sa ofere in primul rand recomandari pentru repararea punctelor slabe si solutii pentru capitalizarea beneficiilor.